......
دیشب بعد از یکسال خوابت را دیدم
من ساکت و تو کوله باری ازحرف....
دل نوشته هایی به خدا...ما را در سایت دل نوشته هایی به خدا دنبال میکنید
برچسب: به خاطر تو میخونم,به خاطر تو غرق گریه شدم,به خاطر تو سیاوش عظیمی, نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 4:14
با یادت سر مستم ای نگاه اسمانی......
هر لبخندت
با من گوید
دل مده به دست غم در این عالم
"هر لبخندت
با من گوید
دل مده به دست غم در این عالم"
پر و بالم را با دیدارت کی بگشایی؟
تب و تابم را با لبخندت کی بنشانی؟.......
....
+شاید بهتر باشد بگویم ای نگار اسمانی....
++یادم کن تا هستم.
دل نوشته هایی به خدا...ما را در سایت دل نوشته هایی به خدا دنبال میکنید
برچسب: اگر روزی رسد دستم,اگر روزی بشر گردی,اگر روزی سوخت تمام شود, نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت: 4:14